Mina Twilight jul-klappar

Jag lägger in nån bild på mina Twilight julklappar som jag fick 2010.
Alla kunde jag inte fota t ex för att ena filmen (The Runaways med Kristen och Dakota) är utlånad till min kompis och nån sak har jag hos min pappa - på landet osv. Bilderna kanske inte är dem bästa men man ser nog vad det är iaf.

På första bilden är det: Twilight på engelska (med poster), filmen "The Messengers" med Kristen och Jodelle Ferland, filmen Case 39 med Jodelle Ferland, Bella barbie'n från första "Twilight" och ett lejon, ett lam och en varg.



På andra bilden: Fyra armband och på dem står det; "Team"-"Switzerland" och "Twilight"-"I am in love with a Fictional Character" och sen; Smyckebox - Twilight, Rosalie's Cullen Crest halsband,linser i Cullens ögonfärg, en eyeliner som heter "Twilight" (färgen är en mörkar blå) och trading cards från Eclipse (jag fick även två till av dom, men de är kvar hos min pappa).



En av de två Eclipse tröjorna jag fick =)


Jag fick ett "block" där man ska designa kläder åt kändisar - och där fanns Twilight med.
Det fanns också några bilder på vad dom har haft på sig tillsammans och en bild hur det t ex kan se ut när man har ritat deras kläder:


Jag kunde inte fota hur det såg ut där man ska rita, för det är så svagt att man knappt ser på bild. Och det jag har ritat tänker jag verkligen inte visa, det ser inte så vackert ut - jag lovar! Men det är sjuk roligt att rita kläder åt dom iaf ;)

Jag fick även lite vampyr saker och kommer att få flera filmer med några av skådespelarna av min bror (jag ääälskar film!).  Säkert fick jag något mer som jag har hos min pappa men det här är iallafall det mesta.
Hoppas ni blev nöjda över era julklappar, jag blev nöjd över mina.
Jag har också funderat på om jag ska visa er mina andra Twilight-saker, för jag märkte att det var rätt roligt att fota dom osv :D
Har ni några frågor om det så skriv en kommentar =)

Bilderna får ni inte ta utan att skriv oss som källa!
//Lollo <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej, undrar när ni lägger upp vem som vann tävlingen där man kunde vinna en åoster på Rob :)

2011-01-05 @ 19:14:44
URL: http://twinblogg.blogg.se/
Postat av: Josefine♥

sv: Hihi dankee ;D<3 Najsiga julklappar !!

2011-01-05 @ 20:14:49
URL: http://josefinebergman.blogg.se/



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback