Posters!

Tjena!
Sorry har fullt upp idag och hinner inte blogga ;(
Nu till själva saken... Jag har massa posters hemma typ 80? eller nåt dit åt och jag har inget behov av dem liksom orkar inte ha dem uppe på väggen mer!
Nu undrar jag om det finns någon som vill köpa några eller nåt?
De flesta är i fint skick, men om ingen är intresserad kommer jag lotta ut några på bloggen i form av tävlingar!
Om  du är intresserad kontakta mig här [email protected]
Kommer själv klart att visa upp dem och sånt!
Bilden tagen från [google.com]
/Lina

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Är det ngt specielt pris du vill ha för en/dom?

2011-01-30 @ 17:20:43
URL: http://www.nogg.se/twilightdreams
Postat av: Vanja

Hur mycket säljer du dem för?<33

2011-01-31 @ 18:57:13



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback