Inskickade bilder

Vi fick några favorit bilder och gratulationer via e-mail,jag lovade ju publicera dem här på bloggen så här är det då:
Josephines favorit bild.
Nikki Reed and Ashley Greene - "Twilight" Cast & Paramore "Lost Show" Performance At Hot Topic
Nathalie skickade grattis och bilden ovan.
Idag skickade in denna bild.
Elin skickade in denna bild.
Karolinas favorit bild på Jacob.
Mirres skicade in bilden på Robert och en liten text till oss:
"Jag hoppas det blir en bra ett års dag för bloggen och er bloggare och jag hoppas också att bloggen lever kvar ivarjefall ett år till,lycka och kraft till er för ni gör ett så super bra jobb med denna blogg,kramar av Mirre"


Tack alla våra läsaren för detta underbara år ♥
/Lina/Amanda/Lollo

Kommentarer
Postat av: ellinor

sjukt fin blogg du har! kolla in min blogg och var med och tävla om att bli dagens blogg så kan du få fler läsare!! :D

2011-06-23 @ 19:29:27
URL: http://ejlliez.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vad fina bilder!! =D

2011-06-23 @ 19:41:33
URL: http://emellay.blogg.se/



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback