Mina Twilight stuff (Lollo)

Det mesta av mina Twilight saker.

Men det är inte allt jag har även t ex;

En pärm full med artiklar från tidningar, soundtracks, en parfym, fler posters, Eclipse board game, ett block där man kan rita kläder åt Kristen, Taylor och Robert & ritade teckingar som kompisar har gjort m.m.


Filmer med skådespelarna:

I den blåa finns det Adventureland, Speak, Zathura & Welcome To the Rileys med Kristen.

The Runaways med Kristen och Dakota. Hide And Seek med Dakota.

A nightmare on Elm street med Kellan.

Tretton med Nikki. + Vampyrer suger.

 

Tidningar och sånt:

ts14

ts15

Postercards:

ts18

Eclipse kudde från mitt Eclipse bet set:

ts19

Blandade saker:

ts22

Vampyr -och Twilight-tröjor:

ts25

ts23

ts21

Några av mina väggar/posters:


Kramar -Lollo <3


Kommentarer
Postat av: Rebecka :)

VAR HAR DU KÖPT ALLT? :D <3

2011-06-24 @ 00:10:00
URL: http://rebbizar.blogg.se/
Postat av: TwilightGurls<<3

Ojj va du har mkt Twiligt stuffs :o Hihih jag har näsan lika mkt ^^ guuuuud vad jag skulle vilja ha det dära linnet!!<3



// XOXO Becka <3

2011-06-27 @ 09:38:07
URL: http://twilightgurls.blogg.se/
Postat av: Ebba

Var har du köpt Bellas armband som hon får i Eclipse??

2011-11-14 @ 21:34:59



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback