Svar på frågor om oss (Amanda)

Har ni andra bloggar?

Japp, jag har en egen blogg tillsammans med mina vänner, www.oursecrets.bloggplatsen.se.
Sen twittrar jag också, både på min www.twitter.com/imTeamStew och på bloggens twitter.
Har även egen tumblr www.imATwihard.tumblr.com också :)

Var nån av er på Twilight Fan Event i Stockholm när Taylor och Kristen var där? I sån fall, hur var det?

Kunde inte gå på det, blev jätte ledsen och arg. Var besviken i en hel månad tror jag! Haha. Skulle fått gått om jag inte hade vart bortrest just då.. Är nog fortfarande lite ledsen över det.. :/

Vilket Team är ni på?

Team Switzerland, of course ;]

Vad heter ni som bloggar här, hur gammla är ni och vart bor ni? :)

Jag heter Amanda, är 14 (fyller 15 i november) och bor i den staden Eskilstuna, Södermanland.

Hur började ni gilla Twilight, läste ni böckerna först eller såg ni filmerna först?

I början var jag faktiskt lite emot Twilight *skäms*.. Men en kväll sa min mamma att de skulle visa filmen på tv, så jag kollade på den och var fast! Tror jag alldrig vart like beroende av något i hela mitt liv! Efter dess på såg jag New Moon på bio, fick böckerna och sedan dess har jag gått på varje premiär!

(Kul fakta: Var först i Eskilstuna om att köpa biljetterna till Eclipse premiären här ;])

Ser ni fram emot Breaking Dawn? :''D

Skojjar du  med mig? SÅKLART JAG GÖR! :D Men såklart är jag också ledsen över att det tar slut så fort..  
♥ ♥

/Amanda

Detta är lilla jag :)


Kommentarer



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback