Intervju med Rob - Di Piu Magazine

Robert Pattinson, vampyren i Twilight serien, ser trött ut men har ändå ett stort leende på läpparna för just nu så är han ute och promotar sin nya film 'Water for Elephants' och är redo att prata om allt utom Kristen Stewart, som alla påstår är hans flickvän. Alla utom han själv som inte ens vill prata om det.

http://26.media.tumblr.com/tumblr_livibzhxOq1qhzyhno1_500.jpg

F: Låt oss prata om Water for Elephants, så fort filmen kör igång, så ser vi på skärmen en fras om din karaktär och faktumet att han fortfarande väntar på att hans liv ska börja, att sen den där händelsen har ingenting viktigt hänt honom. Har du någonsin haft samma känsla? Berätta gärna även om vad som var vändpunkten i ditt liv?

S: Mitt liv har redan börjat men jag har inte nått vändpunkten ännu. Även om jag tycker jag når vändpunkten vartannat år. Låt mig förklara.. Vartannat år så känns det som att mitt liv rör sig som framspolat och varje gång kommer jag på mig själv att tänka: Vad ska hända nu?

F: Så vad kommer att hända nu?

S: Jag vet inte. Jag tror jag börjar närma mig slutet av någonting.

F: I jobb eller privatlivet?

S: Båda två. Jobbet påverkar alltid privatlivet på ett vis. Both. Det är som.. efter varje tredje film jag gör så är det någonting som förändras i mitt liv.

F: Vad vill du göra nu?

S: Jag skulle vilja ge någonting mer under produktionen av en film. Efter Twilight sagan har jag många andra projekt. Cosmopolis, med regissören David Cronenberg tror jag kommer bli kul och något helt annorlunda arbete jämfört med Twilight sagan. Och efter Cosmopolis tror jag att jag vill börja med något nytt. Jag har redan några som jag funderar över.

F: Pratar du om din musik?

S: Ja, även om jag inte spelat på en mycket lång tid. För att tala klarspråk, jag spelar inte varje dag längre. Som ett exempel, nyligen så var jag i New Orleans och jag spelade piano med ett lokal band på en pubb. Det var så kul och jag frågade mig själv: "Varför slutade jag spela piano?" Det var otroligt och jag hade så himla roligt. Hursomhelst att jobba med musik kräver mycket tid och för att göra det så måste jag lämna allting annat, ta 6 månader ledigt för att bara spela och lära mig att spela piano och gitarr igen. Men vid denhär tidpunkten i mitt kariärr så har jag inte råd att göra det.

F: Just nu jobbat du med en enda film i din filmkarriär; Hur känns det att vara killen som kvinnor i alla åldrar förälskade sig i?

S: Jag kan inte riktigt förklara hur det känns. Ja, det känns bra, men jag hoppas att all kärlek är beroende på jobbet jag gör och på mig, inte på bilden som folk framstår mig att vara. Jag hoppas de gillar mig som den jag är, och inte som den dom tror jag är och vill att jag ska vara. Jag är jätte glad för all den här kärlen och jag uppskatar den så mycket och den enda sak jag kan göra är att tacka mina fans genom att göra mitt jobb bra och hoppas att filmerna jag gör blir omtyckta. Jag vet inte på vilket annat sätt jag kan tacka dem.

F: Du verkar så blygsam. Men när du tittar dig själv i spegeln måste du väl ändå se att du är snygg och att du är älskad för även den anledningen.

S: Ja, jag inser det. Men det roliga är att före Twilight var jag aldrig den 'snygga' killen. Det var efter Twilight allting förändrades och det känns konstigt för alla började se mig på ett helt annat sätt än tidigare.

F: Jag har läst att du gått ut på middag med ett fan. Sant eller falskt?

S: Det är sant, det var i Spanien. Men det var före Twilight. Tjejen var ett fan av Harry Potter och kände igen mig. Jag var med i Harry Potter och Fenix ordern och den flammande bägaren.

F: Var i Spanien?

S: Barcelona där vi spelade in Little Ashes. Jag var o filmade i den staden och denhär tjejen stod alltid utanför min lägenhet varje dag och väntade på en autograf. Jag kände ingen i Barcelona och hon kunde engelska och verkade som en snäll normal tjej. En kväll när jag skulle gå och äta middag själv, som vanligt, stod hon utanför min lägenhet så jag frågade henne 'Vill du komma och äta middag med mig?' Vi åt middag tillsammans och efter det väntade hon inte på mig längre. Hon gick med mig till hennes föräldrars restaurang så dom betalade notan.



Läs mera här, källa & Översättning
/Lina


Kommentarer



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback