Svar på fråga

Linnea om Robs Vanity Fair Cover shoot:
Finns tidningen att köpa i Sverige?
Skulle vara tacksam om ni kunde göra ett inlägg som svar på det här, annars glömmer jag nog att kolla.
Det är en jättefin blogg :)



Svar: Hej & Tack :) ! Tyvärr tror  jag ej att man kan köpa den i Sverige eftersom det är April numret ...bor i Finland och här har jag ivarjefall inte sett den i någon butik. Men skriver såklart om jag skulle få reda på mer.Dock kan det bra hända att pressbyrån kommer att få april  numret av Vanity Fair med Rob på omslaget, för det brukar ju sälja Vanity Fair tidningar där :) Det är bara att kika in där och kolla...
/Lina

Kommentarer



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback