Angående min bloggning här! (Lina)

Hej!
Jag kommer inte ha tid att blogga här nu fram till nästa vecka måndag,vi har massor med prov och läxor i skolan just nu då vi snart får betyg. Har ju inte bloggat på topp de senaste veckorna heller... bäst att jag säger som det är jag har inte tid och inte inspiration till det heller,har liksom tappat en stor del av det där med att gilla twilight, hoppas ni förstår. Det blir nog inte några roliga inlägg om jag ska försöka blogga här då jag inte alls känner någon lust för det!
Kanske Amanda & Lollo har tid?! om int så får ni bara vänta lite....kanske jag hinner slänga in några inlägg lite nu som då. (?)
/Lina

Kommentarer



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback