Fan Eventet på Hovet!

I fredags var det dags, Ashley Greene och Robert Pattinson var på Twilight Fan Event! Jag (Amanda) var där, och hade en underbar kväll, med mycket skrik och rinnande tårarar! Om någon vill läsa om min upplevelse hittar ni den här, på min blogg. Kvällen var helt underbar och kunde inte bli bättre. Efter hade jag en röst som en tonårskille i målbrottet och hörsel som en gammal tant! Men det var det värt ;)

Av er som inte kunde vara där: Såg ni på live streamen? Var det bra?


Lollo och jag (Amanda)

Några bilder som jag tog med min mobil:




/Amanda


Kommentarer



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback