Mina bilder från Hovet

Ni glömmer väl inte att skicka in era bilder från Twilight Fan Eventet till oss på [email protected]?
Skriv gärna om hur eran dag varit och vad ni tyckte osv!

Här kommer nu i alla fall några bilder från min (Amanda) kamera:






Kön utanför Hovet var mycket längre än så här, detta var bara början!


Precis vid insläppet


Hovet började fyllas på folk


Globen pryddes fint när alla kom ut från Hovet och mycket uppmärksamhet riktigades mot den!


Gruppbild med mina kompisar! (Jag står längst bort till höger)

/Amanda

- vid anvädning av bilderna länka till www.itsfuckingmandy.blogg.se -


Kommentarer



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback