Still bilder från BD trailern/spoilers

*****************************STOR BREAKING DAWN SPOILERS!****************************

Maasssor med underbara stillbilder från den officiella Breaking Dawn del 1 trailern,100% att jag kommer stor gråta första gången jag ser filmen,kolla bara in Jacob när han gråter,tycker så otroligt synd om honom..♥

http://robsessed.com.br/wp-content/uploads/2011/09/31.jpg

Nice så kul att se allas frisyrer och klänningar och sånt!

Aww,Bella & Jacob ♥

Nice!

http://robsessed.com.br/wp-content/uploads/2011/09/1.jpg

Shit, så bra an ser hur svag och blek/blå bella har blivit!

Naaw gulle Jacob då,såå ledsen ;(♥ Tycker såå synd om honom.

Aww Seth utan skjorta,de gillar vi!

Aww,Charlie då ...

Sorii får det långa inlägget men fick bara inte nog av dessa bilder,jag tror nog inte att ni heller får det ;)

/Lina

källa


Kommentarer
Postat av: Ella

Fyfan!!Jag längtar som bara den!!Jasper ser helt okej ut:) ;)

2011-09-14 @ 19:47:12
Postat av: Melissa

Tycker också synd om Jake <3

Oijj faan så jag längtar tills den kommer på bio...!!

2011-09-14 @ 20:04:09



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback