Vinn biljetter till TwiDAY!

När jag kom hem denna kväll sa min mamma till mig att gå in på mitt rum. Där hittade jag då en lapp med Breaking Dawn affischen/loggan på! Dog redan då och skuttade glatt ut ur mitt rum. Gick vidare till köket och där håller min lilla syster upp en godis påse - MED BREAKING DAWN POSTERN PÅ!!!
Jag dog!

Man kan nämligen vinna två biljetter till det så kallade TwiDAY! I flera städer i Sverige kommer alla 3 filmerna först visas, och sedan premiären av The Twilight Saga: Breaking Dawn - part 1!!!!!

(Förlåt för att jag freakar ut!) 
 


TwiDAY-städer i Sverige 15-16 november:
- Stockholm
- Göteborg
- Malmö
- Karlstad
- Linköping
- Lund
- Norrköping
- Umeå
- Uppsala
- Västerås
- Örebro
- Luleå
- Jönköping
- Växjo
- Gävle
- Sundsvall
- Helsingborg

- Vet dock ingenting om detta sker i Finland. I sån fall kanske Lina får reda på det!
- Även fast inte din stad finns med så glöm ändå inte att tävla!
Man kan ju ändå åka till en stad som finns nära där Du bor!

Så här tävlar du: 

 1. Köp 500 g godis från Karamellkungen eller Godisprinsen.
2.
Fäst köpbevis (kvitto) här intill. [alltså på själva lappen]
3. Fyll i namn- och adressuppgifter samt motivering varför just du ska vinna. [max 12 ord.. Blir svårt!]
4. Posta senast 21/10 2011, glöm ej frimärke.

Skrivet av: Amanda


Tävlingslappen; Framsidan


Baksidan;


Själva godispåsen; [suddig bild, jag vet...]


Alltihopa;


- Bilderna är tagna av Amanda och länka till Twilightktr vid anvädning av dessa bilder! -


Kommentarer



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback