Bloggen stängs!

Hej! Som ni nu säkert har märkt så uppdateras inte twilightktr.blogg.se någor mer, jag tror vi alla har "vuxit ur" det här med vårt twilight intresse eller så känns det för mig ivarjefall. Såg Breaking Dawn part 2 förra veckan och den va ju helt klart bäst och ett heöt underbart slut på sagan. Det har varit sjukt roligt att blogga här eller då jag ennu gjorde det, i sommaren hade ju bloggen funnits i 2 år! Bloggen kommer jag ha kvar mest bara som minne men uppdatering har från och med nu upphört. Men jag tycker det passar bra med ett bloggslut såhär passligt till filmernas slut, stort TACK till alla läsaren, ni var faktist ganska många sist och slutligen och tack till alla som hjälpt till med bloggen. och tack för mig, vill ni kan ni ju alltid följa mig via min personliga blogg, http://fuckingdonkey.blogg.se/
 
//Lina

Kommentarer



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback