Hejssan - länge sen sist

Hejssan! Det var länge sedan jag bloggade här,kanske senast nån gång på våren. Har haft problem med att kunna logga in och sånt, hade tänkt kika in här för en tid sedan men de fungerade inte då. Läsarna har minskat otroligt mycket sedan sist och uppdatering är ju inte heller lika aktiv som förr så förstår nog. Jag har ju slutat blogga här eftersom  jag inte har motiovaton till att göra det och kommer nog inte forstätta med det men kan ju slänga in nåt inlägg lite nu och då om jag har tid. MVH: LINA 

Kommentarer



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback