Karamellkungen & Nordiskfilms samarbete fortsätter, och växer.

 

Förra året kommer nog alla ihåg att vi hade godispåsar med Breaking Dawn Part 1 på.
Iår kommer det vara samma med Breaking Dawn Part 2, men det kommer att bli större med fler tävlingar.

Här är pressmeddelandet:

 

"Världspremiären för den sista filmen, The Twilight Saga: Breaking Dawn part 2 i Twilight-serien, är en högtid för miljoner Twilight-fans världen över. Inför premiären i november fördjupar och utvidgar Karamellkungen sitt samarbete med distributören Nordisk Film. Som en av få unika samarbetspartners lanserar Karamellkungen sin största kampanj någonsin i Sverige, Norge och Finland. Efter det framgångsrika samarbetet med Nordisk Film kring den senaste Twilight-filmen 2011 har Karamellkungen valt att fördjupa och utvidga samarbetet i Sverige, Norge och Finland. I Sverige kommer över 1 500 godisställ att profileras med Twilight-temat och tävlingar för konsument kommer äga rum både i butik och online. Karamellkungen kommer även att synas på stortavlor och i tv-reklam i samband med filmen. Kampanjen  pågår vecka 40 – 47. Under den första perioden har två konsumenter möjlighet att vinna en exklusiv resa och biljett till filmpremiären i Hollywood. Under den andra perioden kan 15 personer vinna två biljetter till TWINIGHT som är en unik förhandsvisning där båda de avslutande delarna i Twilight-sagan visas under en och samma kväll. QR-koder på både på- sar och fotofronter gör det möjligt att tävla direkt från smarta telefoner. Via tävlingskuponger i butiken kan dessutom 200 personer vinna två biobiljetter till filmen.

 

– Godis och film hör ihop, så vårt samarbete med Nordisk Film känns helt rätt. Som stor aktör inom konfektyr har vår kampanj möjlighet att göra ett ordentligt avtryck i butikerna, och Karamellkungen kommer även att synas på stortavlor och i tv-reklam. Det känns också roligt att kunna presentera flera nya onlinetävlingar, säger Anette Fredriksson, Trade Marketing Manager.

Under kampanjperioden pågår även en tävling på appen Instagram  där deltagarna ska fota sin Breaking Dawn påse när de har ett Candyking moment. De har då möjlighet att vinna en årsförbrukning av godis (16 kg) och fyra biobiljetter."

/Lollo


Kommentarer
Postat av: Lena

Hej din blogg är jätte bra:)
Kan inte du skaffa några tävlingar?
exempel
1 pris twilight parfymen (parfymen kostar 99kr)
2 pris twilight filmen( den kostar 39 kr)
3 pris posters (den kostar 10 kr)

2012-10-10 @ 17:58:32
Postat av: Emma!

vi har en tävling på bloggen ifall om ni vill vara med :)
http://thetwilightseries.blogg.se/2012/october/tavling-vinn-smink-fran-twilight-beauty.html#comment

2012-10-15 @ 18:30:21
URL: http://thetwilightseries.blogg.se
Postat av: Camilla

Hejsan!
Jag är med en tävling och behöver fler röster, för att rösta klicka på direktlänken; http://twimoment.se/spec.asp?id=54959
Det tar MAX 30 sekunder att göra, klicka på länken sedan hjärtat nere vid bilden en gång så det blir rött. Tack så mycket för dom som gör det och ni är GULD värda för mig!!!

2012-10-23 @ 15:04:43
Postat av: felicia

Hej =) vill bara säga att jag tävlar ut Kristens nya parfym på min sida. kristenstewart.se

2012-11-19 @ 20:03:16
URL: http://kristenstewart.se



– *Vad kul att du vill ge oss en kommentar! Spam och många kommentarer med reklam för sin sida tas bort. Tack för att du besökte oss ,TWILIGHTKTR!*
Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback