LITET UTDRAG FRÅN WTTR PRESSKONFERANS

2. Alla blåmärken var inte make-up.
När inspelningen började, la de till blåmärken och märken på Stewarts kropp. Men bara för att hon hade några verkliga erfarenheter att dra från: "Jag fick blåmärken i början av repetitionerna. Jag lärde mig pole-dacning, trots att man egentligen inte ser det i filmen. Man kan se det i en sekund, det är som en siluett i bakgrunden. Men det gör verkligen ont, och man tror inte att det ska synas. [...] Det var så många så jag blev osäker, typ, "Ska vi behålla alla? Eller blir det för mycket? Kommer det se knasigt ut?"

5. Stewarts övergångar mellan Twilight och roller som Joan Jett eller en tonårig prostituerad är allvarligt talat ingen stor sak.
"De få saker som jag har gjort mellan Twilightfilmerna har bara råkat vara väldigt annorlunda," säger Stewart. Men jag har inte varit som 'Åh, jag ska chocka alla nu och göra något helt annat.' Det har alltid blivit informerat av, du vet, något talar till dig, och du måste göra det. Det är vad det är. Och jag är verkligen glad över att ha mina medskådespelare i serien eftersom så fort vi är tillbaka tillsammans... Man tror alltid att det kommer att bli svårt att komma tillbaka dit, men det är inte, för vi har alla velat berätta historien så länge. Och det är kommer äntligen ske nu."

8. Dessutom, verkligen, folk: Stewart vet inte vad hon ska göra efter Breaking Dawn.

Hon sa att hon inte vet något om Martyrs, en föreslagen nyinspelning av den franska skräckfilmen som hennes namn har blivit löst taggat till. (Men hon skulle göra en skräckfilm, för vad det är värt.) Och när det gäller Wanted 2? "Folk pratade om det i evigheter... ett tag sedan, men nej. Jag har ingen aning vad jag ska göra härnäst. Ingen aning."


Översatt och källa:TeamKristen.blogg.se
/Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0